klik klik ok!

Wednesday, September 29, 2010

say YES to great skin

dengan hanya 3 langkah kulit jadi tulus mulus?
sila tengok laman web ni

http://www.clinique.com.my/?q=website_admin/node/29/&menu=152

Al kisahnya semalam aku n hubby gie jalan2 ke KLCC dengan niat nak celebrete besday ler kekononnya (walhal dalam hati... nak shopping! nak shopping!) tapi ye, memang dah lama gila aku tak ke sane wey! dah bertahun-tahun rasanya. Sungguh aku tak tipu, btw aku bukannya suko nah gie situ sesak bebenor!

So..... dok jalan-jalan tu mata terpandang ler benda alah kat atas ni, dah lama gile aku idam nak guna produk tu tapi tak gak kesampaian. Semalam aku nekad selepas di kira dan di congak serta terpengaruh gila2 dengan kate doctor clinique tu (lembut gila ayat dia siot) akhirnya aku pun beli ler....... hihihihi horey! hilang dah ngidam aku ni hahahaha..............

Cerewet aku ni sebenarnya! nak cantikkan kenalah korban wet sikit huhuhu..... risau bila usia dh meningkat, kulit mulai kendur, bintik-bintik hitam pun dah mula kuar so berjaga-jagalah ye...... Kate doctor tu, perubahan hormon bukanlah masalah utama tetapi pemakanan, persekitaran dan stress adalah punca muka cepat berkedut. Ye ke??? huiiii compom dari sekarang aku nak ceria jeeeeeeeeeeeeeeeee.............. senyum sokmo!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails