klik klik ok!

Monday, August 16, 2010

Salam Perkenalan

Di mulakan dengan Bismillah......... di akhiri dengan Alhamdulillah :)

Jari jemari ku, bergerak pantas menekan button keybord, melaksanakan tugasnya untuk menaip setiap ayat-ayat yang terlahir di kepala otak ku.

Akhirnya.....

Cita-cita ku untuk menulis sebuah blog tentang kehidupan aku terlaksana juga. Alhamdulillah satu permulaan yang bagus. Sebenarnya ini bukanlah blog pertama tetapi ini adalah blog yang kedua. Blog pertama berkisarkan tentang dunia manik yang hanya terhad tentang hasil kerja dan aktiviti memanik sahaja. Jadi tidak banyak kisah yang boleh aku kongsikan. Malah penulisan aku juga agak terbatas.


Tak boleh jadi.....

Melihat dan membaca blog orang lain, bercerita tentang kehidupan, timbul detik di hati nak punya blog seperti mereka juga. Boleh berkongsi tentang perasaan, resepi masakkan, travelling, shopping dan sebagainya. Tapi hajat untuk melaksanakannya asyik tergendala sahaja. Ada saja benda yang menghalang. Lama-lama aku pun senyap macam tu je. Ish... tak boleh jadi ni! akhirnya 16/08/10 di bulan Ramadhan yang mulia ini, aku nekadkan diri untuk creat satu blog about My life.... My story.... My journey.

Semoga berterusan....

Langkah pertama sudah pun bermula. Harapan aku semoga blog ini akan berterusan dengan kisah dari pelbagai cerita tentang kehidupan aku dan jari-jari ku akan terus rajin menekan keybord untuk menaip dan terus menaip. Tak naklah jadi macam hot-hot **** chiken! hehehe.....

Akhir kata... salam perkenalan saya untuk semua ye.. semoga blog ini akan menjadi salah satu blog kegemaran anda untuk mebacanya. Sokonglah saya!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails