klik klik ok!

Tuesday, September 21, 2010

Bungkus je

Semalam mood malas giler tapi masih boleh buat sarapan lagi. Hari nie mood tak malas cuma badan rasa tak sihat, kepala pening dan tengkuk rasa berat je.... Dah 2 hari aku rasa tak sedap badan.... pagi ni aku memang tak larat nak buat sarapan so my hubby beli bungkus je.. nge nge nge... tak sempat aku nak snap sebab kami dah lantak habis!!!

Kenapa ye? letih berjalan je ke atau selepas sebulan penat menjahit baru sekarang terasa letih dan penatnya...... cewah!! gaya macam banyak je tempahan aku tu hihihihi... emmm.... mungkin ini lah yang mama rasa setiap tahun, bila lepas je habis ramadhan tibanya syawal mama dok tido je..... mana taknya sepanjang bulan ramadhan tu tido macam tak tido je... siang malam dok sibuk menjahit je huhuhuhu now aku rasa lak.....

Tidor dan rehat secukupnya adalah cara terbaik untuk menyegarkan mata dan badan semula hihihihi... alasan aku nak tido je sbrnya :))) yang pasti aku dah telan panadol now aku nak rest jab!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails