klik klik ok!

Friday, September 17, 2010

Rasa syok plak buat biskut ni!

Macam biasa setiap tahun kalau nak dekat raya tak sah tak buat biskut raya.... kalau dulu masa anak dara sampai dh 4 tahun dirikan rumah tangga, bila... lagi seminggu nak raya mesti balik kg tolong 'makcik'(mak muda@mak tiri) buat biskut tp sejak 3 tahun kebelakangan ni aku dah buat biskut sendiri.... sebab pe? en hubby dah belikan oven so memang semangat bertambah gila ler kononnya ni hihihihi... antara biskut yang wajib aku buat ialah biskut sarang semut! tapi gambar yang aku upload ni bukan biskut tu.... biskut chips more rangup resepi dari kak liza (hanieliza's cooking)..... rasa syok gile plak aku buat biskut ni..... besh je.....
adunan yang sudah siap sedia untuk di bakar

gini ler upenya bila dah masak

kemudian kita cantikkan... kasi lagi seri tu naik dengan garisan coklat putih sebagai hiasan.... menarik kan kan kan.....

Lepas ni boleh lah aku jual biskut raya plak..... hihihihi..... hajat di hati memang dah lama ada cuma niat tu je tak buat-buat lagi... boleh gitu! apa-apa pun tak salah simpan angan-angan kan? manalah tau bila dah ada rezeki cita-cita nak jual biskut raya ada plak...... manalah tau nge..nge..nge...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails