klik klik ok!

Monday, November 1, 2010

Handbag lagi......

aduhai.... mas.. mas.... kau ni kan, pantang betul nampak handbag kan! mulalah tak tentu arah! mulalah tangan tu gatallllllll je nak membelek, mulalah.... mulalah keching $$$$!!!!!! So dipendekkan cerita, tadi aku n hubby pergi jalan2 kt OU tujuannya nak cari barang dapur sikit... sambil jalan tu sambil cuci mate ler... so kami pun masuk ler kawasan Parkson.... asalnya memang tak ada niat pun nak beli handbag, sesaje nak cuci mate ler kekononnya...... jalan, belek, jalan, belek, jalan, belek,belek, belek.... maka teruslah terbelek-belek tanpa berganjak lagi hihihihi.... ayt yang aku guna "eh... cantiklah beg ni bang... sesuai sgt dgn sayang kan? sukalah dsign ni" sambil hangbag tu aku acu2 kat lengan. Hubby pun dok tolong belek gak ni "sayang suka ke? kalau suka belilah" Ahah!!!! lampu hijau sudah nyalaaaaaa..... ngeeee.... 
Tapi..... huhuhuhu perlu ke tak perlu beli? sebabnya kat rumah tu pun dah boleh kira dengan jari (bukan nak menunjuk ye... di ulang bukan nk menunjuk ok!)  ummmmm........ nak beli ke tak? nak ke... tak nak? nak laaaaaa..........
koleksi handbag yg ada sekarang.... betul tak aku kate boleh dikira dengan jari... cuba kira ada berapa tu? tak banyak pun kan......

aku adalah pengumpul tegar handbag dan jam tangan.... tapi rata-rata koleksi aku tu bukanlah berjenama sampai ribuan ringgittttt...... semuanya harga yang orang lain pun mampu beli :) aku ukur baju dibadan sendiri tau nge..nge..nge....  Pernah aku tertarik dengan handbag seorang kakak tu... dia pakai jenama PRADA! pehh memang cantik siot beg dia tu... aku dengan ringan mulut pun bertanyalah... "kak, cantiknya beg akak ni... bape rm ni kak?" (mmg tak berinsuran mulut aku ni kan?) "errr... murah je dik... cantik ke?" "cantik kak..." beriya tangan aku belek ni (bukan setakat mulut, tangan aku pun tak ade insurans gak ni!) "ala... dik, 1ribu lebih jeee...." glubbbbb.... 1ribu lebih je! yang lebih tu, bape ratus hinggit pulak ye.... mangaik ribu riban dia kate jeee je! huhaiiiii kalau aku, hage tu dah boleh beli banyakkkkkkk handbag! huwahuwahuwa.............

Mood : happy lor.... rasanya maun si sani tutup mata aku pasni hihihihi... nnt lain kali aku upload jam tangan plak ye....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails