klik klik ok!

Saturday, April 9, 2011

Pameran Kasut@PWTC

Akhrinya sampai gak kaki ini ke PWTC nak tengok pameran pelbagai jenis kasut dari pelbagai jenama, tetapi niat ini cuma nak tengok rekaan Dato Jimmy Choo dari jarak dekat. Ummm... pada pandangan mata mrs sunnies, memang cantik rekaannya! tapi tak banyak pun, cuma ada beberapa jenis pasang je yang ditayangkan. Namun mrs sunnies rasa bangga sangat sebab rakyat Malaysia berjaya mencipta nama ke luar negara dengan jayanya. 
Langkah pertama sebelum masuk ke dalam dewan pameran, di muka pintu masuk, kami di sajikan dengan kasut gergasi yang di buat dari kristal (kalau tak salah matalah). Besar sungguh beb!  
Ahah... inilah salah satu rekaan kasut dari Dato Jimmy Choo. Kasut ni disimpan dalam bekas kaca di sekeliling pentas kecil ditengah-tengah dewan pameran kasut tu, kecik je pentasnya.
Rekaan dari Dato Jimmy Choo lagi, sayangnya cuma 2 pasang kasut je yang mr hubby sempat snap. Sukalah dengan rekaannya, simple je tapi nampak menarik! tidak tertalu sarat atau pelik hehehe... sesuai sangat digunakan semasa majlis nikah dan sanding kan?
Ok kasut2 nie memang nampak pelik tapi menarik kalau anda berani pakai ler hehehe... Berambu ramba you!!! ada bran tak nak pakai? rekaan ini adalah dari Bill Keith. Errrr.... betulkan mrs sunnies kalau salah fakta, Bill Keith ni bukan pereka fesyen terkenal tu ke?
Kalau tadi Bill Keith buat kasut berambu ramba, yang nie plak masih juga dari rekaan dia tp no bulu2 ok! tengoklah bukan main tinggi dan tebal tapak kasutnya dah macam KLCC hah! Kalau lady gaga nampak nie compom dia borong kan? hehehehe.....
Kebanjiran orang ramai huhuhu.... pening kepala bila tengok orang dah berasak-rasak dalam dewan ni, tak tahan woooo....
Tapikan mrs sunnies sangat2 jelous bila orang di atas ni dapat sambar sepasang sendel Larry! Huwaaaaaa..... tak aci, tak aci! mrs sunnies nak gak!!! Memang banyak pilihan kasut dan boleh tahan murah juga hagenya. Tengok brand Zang Toi yang harga RM100++ bila dah sale jadi RMpuluh-puluh je! tapi huhuhu... kasut dia tak sesuai untuk ibu mengandunglah :((
Mrs Sunnies cuma jejalan cuci mata je, tak lama pun dok dalam tu sebab kepala dah mula pening bila tengok orang makin ramai, yang penting hajat nak tengok kasut rekaan Dato Jimmy Choo tercapai! Cuma rasa geram dan ralat sikit sebab tak dapat nak snap piccas banyak2 bila time tu plak camera buat HAL!!!!! Geram sangat2 sebab banyak lagi kasut yang pelik2 dalam tu! aduhaiiiii camera kenapalah kau buat perangai ye :((((








MoDe : Tersangat-sangatlah letih huhuu...

3 comments:

  1. akak langsunglah tak pandang kasut2 ni. tak leh pakai pun.. tinggiii..

    ReplyDelete
  2. suka tengok kasut cantik2 cmntu, tp tak suka nak menyimpan kasut bebanyak rimas.

    ReplyDelete
  3. Yan : mas sejak dh tinggalkan dunia kerja, tak pakai dah kasut tinggi, kalo tak dulu2 pantang dpt gaji je mst beli!

    Sayangsayangibu: mmg jd geram bila tgk kasut tinggi ni kan? :))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails