klik klik ok!

Friday, May 6, 2011

I loVe U mAmA

 mama, adik alip & me

me & mak muda (bby tu ank kazen)

Di kesempatan hari jumaat yang penuh keberkhatan dan ketenangan marilah kita sama-sama panjatkan doa, banyakkan zikir dan selawat ke atas Nabi Muhammad SAW, semoga amalan dan doa kita akan diterima Allah SWT amin.

I love U mama..... wahhhhhh tetiba je kan? hehehe... sebenarnya hari ini adalah Hari Ibu so dikesempatan ini, mrs sunnies nak wishlah, Happy Mothers Day to mama, mak muda dan ibu mentua serta semua kaum2 ibu di dunia ini. Ceh..ceh..ceh... macam 1 dunia je baca belog ai ni kan? Tak kisahlah, 1 world or 1 Malaysia, berbahagialah kamu wahai kaum ibu kerna today is hari mu so cuti-cuti di dapurlah ye hehehe...

Sebenarnya kita tak perlu nak tunggu hari ibu untuk kita sayang lebih pada ibu kita. Pada mrs sunnies hari-hari adalah hari ibu. Selagai ibu masih bernyawa maka hari-hari adalah harinya untuk disayang, dimanja dan dibelai :) SAYANGILAH IBU ANDA. Anak yang soleh adalah anak yang tidak pernah berhenti mendoakan kebahagiaan kedua ibu dan bapanya walaupun mereka telah tiada. Tanpa mereka siapalah kita.

Happy Family :))))

"Kakak sentiasa berdoa semoga mama bahagia hingga ke akhir hayat. Sesungguhnya keperitan yang mama tanggung tidak mampu kami yang namanya anak2 untuk mengerti betapa besarnya pengorbanan mu wahai mama. Sesungguhnya air mata mu adalah kekuatan kami, doa mu adalah penawar kami dan kamu adalah nyawa kami"

Allah SWT lebih tahu apa yang terbaik untuk mama :) 







MoDe: SAYANGILAH IBU ANDA. Eh... walau bby belum lahir tp sy boleh sambut hari ibu kan? hehehe.... 

6 comments:

  1. bakal ibu pun boleh sambut...happy mother's day

    ReplyDelete
  2. kasihredha: Happy mothers day to you kak :)

    ReplyDelete
  3. selamat hari ibu kepada semua ibu2 di muka bumi ini

    ReplyDelete
  4. NMO2: Terima kasih... selamat hari ibu untuk kamu juga :)

    ReplyDelete
  5. Taun lpas yana tgh pregnant gak ms hari ibu.. hehe..pe2pun slamat hari ibu Mas..:)

    ReplyDelete
  6. Yana: Yeke? kebetulan samalh kita nie kan? tahun nie sy plak :)

    SELAMAT HARI IBU untuk YANA juga :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails