klik klik ok!

Tuesday, May 24, 2011

Saya nak tengok cite nie, tapi........

 Saya suka Johnny Depp!

Apa kes ni tetiba malam2 gini tayang poster wayang. Motif? sy nak tgk wayang tapi malas nak keluar, malas nak beratur, malas nak booking tiket! Takut dh booking tetiba tak jadi huhuhu... macam mana tu?


Sekarang nie kan wayang tengah rancak mainkan cite Pirates of Caribbean dan Nur Kasih. Untuk pirates of caribbien kami tak pernah miss tengok wyg sbb kami sudah jatuh cinta dengan watak Jack Sparrow. Suka sangat dengan wataknya yang gila-gila. Tapi untuk kali ini, boleh ke? mrs sunnies kan wanita mengandung, agak-agak boleh lepas tengok tak? Yelah, pesan org tua kalau mengandung jgn tgk rupa yang buruk2 nnt mengenan. Tak boleh percayakan benda cam gitu? tp tak boleh gak lawan kate org tua huhuhu... 


Mr Sunnies plak dok pujuk je, katenya nnt bila time Harry Potter kuar wyg, kompom takleh tgk sbb time tu mrs sunnies dh pun bersalin. Masalahnya sekarang, tiket penuh sentiasa! yang ada pun nak dekat waktu maghrib or tengah malam. Ish... waktu-waktu tu mmg tak bolehlah hehehe... takpe kita tunggu dah reda baru gie tgk ok!


Nak tengok ni jugak!!!

Cite Nur Kasih ni pun tengah hangat di perkatakan. Alahai... nak tgk jugak! Laman gossip, dalam fb or blog semuanya bercerita pasal Nur Kasih. Rata-rata semuanya kata best! Mana yg dh tengok, dia org siap pesan jgn lupa bawak tisu sbb mula je cerita hati sudah tersentuh. 

Lagi pun dgr ceritanya lepas ni Nur Kasih dah takkan di dramakan lg. So kalau nak tgk kesudahan episod drama yang lepas harus tengok wayang nie, lepas ni dah tak ada NUR KASIH lagi dah :)

Pendek kate sy nak tengok gak dua2 cite tu :)))))

4 comments:

  1. kasihredha: jom kak, kita nonton sama2 hihihi :)

    ReplyDelete
  2. tgk fast furious la best....

    ReplyDelete
  3. wahida : wahhh saje je tau wahida ni :) ni semualah ni buat mak buyung jd tamak nak tgk semua cerita hahaha.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails