klik klik ok!

Friday, June 10, 2011

35 minggu beberapa hari.

As Salam dan salam jumaat semua. Seperti biasa doa mrs sunnies semoga hari ini lebih baik dari semalam dan semoga hari2 yang mendatang juga akan bertambah-tambah baik ye. Semoga kita di beri pahala yang lebihhhhhh dari sebelumnya. Oleh itu banyakkan beramal, kurangkan kontrovesi ok! Amin.


Alhamdulillah td kami jumpa doctor dan doctor say kandungan mrs sunnies sudah 35 minggu lebih. Sekejab je dah 35 minggu. Mrs sunnies bajet bersalin hujung bulan 7 nie, rupanya awal bulan daaaaa.... ai salah kira ke? Ini bermakna sudah hampir dekat nak bersalin. Dan ini bermakna juga bila-bila masa akan bersalin. Yehaaaaaa... my bby nak kuar sudah! But doc say lagi.... mrs sunnies tak boleh bersalin secara normal atas sbb2 yang tertentu. So doc pilih tarikh yang seeloknya untuk bersalin ialah 7/7/2011. Ummmm... nice date! masa tu dh 5 Syaaban. 8 tahun dahulu kami nikah bulan Syaaban juga. Apakah ini kebetulan? tidak... ini semua dah ketentuan Allah swt.


Mr sunnies kalau di beri pilihan dia nak tarikh 14hb tp doc kate tak boleh sbb dah lewat sangat. Jadi kami setuju untuk memilih tarikh yg doc pilih. Tak kisahlah yang penting SELAMAT. Alhamdulillah masa scan semuanya ok. Doc kate penuh dah dalam perut tu! hahaha... agaknya bby dah konker semua kawasan dalam tu :) Patutlah sejak2 akhir nie bby terlalu kerap bergerak dan suka sgt keraskan badan rupanya masanya dah hampir. Emmm... manalah kita tau, pengalaman tak ada kan. Td ni pun doc dh bg no talian kecemasan untuk apa2 je kelainan selepas ini, then terus je call no tu dan dia akan segera bantu.


Ya Allah semoga semuanya selamat. Permudahkanlah segala urusan dan lancarkanlah proses kelahiran bby ini nanti. AMIN.








MoDe : Tak nak pikir yang buruk2. Dup dap dup dap.... pejam celik,pejam celik, lagi beberapa minggu je hah :) Tungguuuuuu....

2 comments:

  1. InsyaAllah semuanya akan slamat..epy2 slalu ek.. :)

    ReplyDelete
  2. Yana : Aminnnn... thanx yana :) senyum sokmo nie hahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails