klik klik ok!

Thursday, November 15, 2012

Ikan goreng Kerabu mangga

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Salam Maal Hijrah, tanamkan azam menjadi insan yg lebih baik, menjadi isteri yg lagi solehah, menjadi anak yg lebih berjasa dari sebelumnya.. amin. 

Cuti lagi..so apa agenda hari ni? Kami takde aktiviti yg luar biasa pun, cadang nak bawak amani jejalan cuci mata, tapi tulah selalunya akan bertukar kepada omaknya yg lebih cuci poket huhuuuuu.
 Ikan grg kerabu mangga ni gambar dah lama dan baru skrg berkesempatan mengupload walaupun sbrnya ia tak tersenarai nak di n3kan sbb rope paras gambar tu sungguh tdk MENGGODA tekak. Tapi terpaksa juga ditayang umumkan sbb dapur mas dah 2 hari tak berasap youuuu heheee...
Korang buat2 la tergoda ye kalau tak tuan rumah kecik hati...
Hahahaha ngade-ngade sungguh!

8 comments:

  1. Memang tergoda Betul le mas...
    X buat2 punya...gambar mmg awesome.
    Aikkk Akak terlepas n3 mas la...banana bread ada lagi ke...nak sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi betul ni talak tipu arrr...
      edit je tu...tu yg nmpk cantik hihihi
      ala dh hbs la kak... nnt sy buat lg sy hantar bau ke dpr akk ye :)

      Delete
  2. Salam Mas,
    kecur air lioq pepagi ni tgk kerabu mangga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam kak
      hehehe... kerabu mangga tu penambah selera je

      Delete
  3. salam syg mas..amboiii x pernah akk buat lg nie..pestime dgr..nampak sedap la mas..akk suka klu ada mangga2 nie..yummy..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam kak manis hiihi
      memang sedap...kerabu mangga tu yg jd mas mkn tambah berkali-kali heheee

      Delete
  4. tipu kalau cakap tak tergoda..terutama tang ikan tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn tenung lama2 kak..nnt kecur plak hehee

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails