klik klik ok!

Friday, October 29, 2010

Aduhhh.....

Pasai pe lah blog la ni macam bertambah bengong je! salah sape? bila bukak guna mozzila pun sama, bukak guna google pun sama, asyik-asyik erro! nak upload gambar pun susah... bila dah cantik punya new post, time preview dia jadi tunggang terbalik plak....... aku saje yang bermasalah atau orang lain pun sama gak?


Nie sekarang aku nak balas komen kat wall sendiri pun tak boleh... erro... erro.....


haiya.... ini macam wa banyak fedup lorrrrrrr......... tapi kan sebenarnya takut gak nak mongomel pasal blog ni sebabnya dah terkena... aku dok habaq pasai pa tak leh tgk blog org lain? asyik-asyik kuar warning malwere, ntah pe benda menatang pun aku tak tahulah..... last2 upenya hubby kate security laptop aku ni kuat tu yang dok kuar awal2 warning ntah pe2.... huhuhu malu beb... sebab orang tu plak gi tulis kat status wall dia then org yang balas komen pun leh tahan bisa gak... katenya lain kali laptop tu kasi cuci, kasi halau hantu dalam tu.... huhuhuhu kuang ajar kan kan kan....


Mood : errr.... malware tu pe ye? 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails