klik klik ok!

Wednesday, October 20, 2010

Pe kes blog ni?

Sebenarnya banyak benda yang aku nak tulis kt n3 ni..... aku nak cite pasal kulit muka aku ni makin hari makin elok je jerawat wat setinggan kat pipi aku ni hah! salah produk muka ke atau salah aku yang tak berapa jaga muka letly ni? pastu aku nak cite pasal bengang aku terhadap mereka yang begelar anak manja! rimas!!!! aku nak gak cite pasal bussines mak tiri aku  ni hah... macam-macam lagi la aku nak cite!!!


Tapi........... tekanan semakin melanda bila..........
Geramnya laaaaa dari semalam nak upload gambar tak boleh! pagi ni pula bila buat new post dah ada pemberitahuan pasal 'image uploads will be disabled for two hours due to MAINTENANCE at 5:00PM PDT WEDNESDAY"......... 


Argkkkkkkk! pe kes blog ni? asyik maintenance jeeee.... rasanya dah dekat 1 minggu blog problem! bukan setakat blog, FB pun sama! mozzila go to GOZILLA lagi bagus!


Tekanan tekanannnnnn.........................


Mood : geram acik!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails