klik klik ok!

Friday, November 12, 2010

Aku pun rindu kat korang..... :(

Aku dah lama nak tulis n3 ni... tapi dari sehari ke sehari asyik lupa je huhuhu.... Macam ni... korang suka tak lepak dengan kawan-kawan? lepak kat kedai mamak? suka tak? Aku suka! nie semua angkara si rizal la buat aku suka lepak kat situ!... sesungguhnya aku akui... aku sangat2 rindu nak melepak, membuang masa dan air liur kat kedai mamak! (kejam tak ayat aku ni?)
sekadar gambar hiasan
jangan salah paham ye... bukan mamak ni yg aku rindu :)
aney.... teh tarik satu!
tapi teh tariknyaaaaaa... tu dia... sekali kena terus nak kena lagi hahaha.... agaknya mamak ni dah mandremkan air tu... tu yang aku dok gila bayang je.....

Sebenarnya.... dulu masa aku dok seremban... boleh di katakan setiap malam minggu kami akan berkumpul dikedai mamak@senawang buat persidangan kutuk politik hihihi... Takdo makno eh buat persidangan kat kedai mamak, nak kena ISA ke??? Duduk sesaje lepak ngan kawan-kawan, duduk sambil minum-minum sambil tu borak kosooooong... Lagi besh lepak, kalau time ada game bola! Huuuhai... time tu rasanya mamak memang kaut untunglah! Kawan aku siap booking meja lagi! jangan main2 kedai mamak pun boleh booking meja tau hehehe......
sekadar gambar hiasan

Memang terasa seronoknya... walaupun aku bukanlah fanatik bola(memang tak minat lansung!) tapi sesekali layan syokkkk gak heeeeehe..... Lopeh tu kalau pasukan yang mereka sokong menang maka yang kalah tu kena boooo... sofar takde lagilah kes gado sampi pecah kepala bila kena boooo :) Terima kekalahan dengan hati terbuka kan kan.....
 miss mereka so much! eh.... yg baju melayu tu laki aku daaaa...

Huhuhuhu..... tu dulu masa aku dok seremban, now bila dah pindah Damansara... alahai... susahnya nak lepak sama mereka lagi. Susah nak berkumpul macam dulu-dulu lagi... yelah... kekadang bila aku balik kg aku tak sempat nak jenguh mereka sebab masa cemburu sangat kat aku. Kekadang tu pulak, bila dia orang free kami plak tak free... tengok masa cemburu kat aku lagi kan?
Rizal punya kerja... tak tau nak kate apa dah.... terharu sebenarnya... rindu sampi kena jejak! alahai... adik-adik aku ni.... cian korang tapi cian kat akak gak huhuhu....

Aku rinduuuu sangat nak lepak lagi.... Rupanya mereka pun rindu kat aku gaks, rindu sampi kami kena jejak kasih dalam fb hahaha....! Walhal... selalu komen mengomen dalam tu tapi tak sama dengan jumpa kan? Last aku jumpa mereka masa hari raya aidil fitri hari tu, pastu tak jumpa lagi dah... Now mereka nak buat event kat rumah aku sempena raya haji nie... Aik masa bagi kita jumpa time raya jelah.... kalau camtu setiap perayaan kita jumpalah! hehehehe..... 
Aku amat-amat menghargai persahabatan antara kami.... bukan senang nak cari kawan yang betul2 kawan! 

Mood: tak sabar tunggu mereka datang 19hb ni.... ummm spaghetti lg ke?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails