klik klik ok!

Saturday, November 13, 2010

Macam ribut!

Tak cukup kaki dan tangan rasanya.... capek! 
Sepupu dari seremban kol nak datang rumah... katanya ada majlis makan2 kat Sungai Buloh so balik tu nak singgah rumah aku lah.... Aku bila dengar dia kate nak datang..... Alamakkkkkk rumah bersepah lerrrrrrr!!!!!! macam mana ni???? hubby plak takde so... aku dengan pantasnya mengemas rumah macam tak cukup kaki dan tangan! hahahaha amik kau! tulah..... malas sangat makcik sorang ni!
Masa nilah rasanya aku amat2 perlukan SOTONG!!!! no..no..no... jangan salah paham bukan sotong auwwww ye.... sotong betul2 sotong lah.... nak pinjam kaki ngan tangannya tu... hehehehe... senangkan... satu tangan sapu rumah, satu lagi kemas rumah, satu lagi masak, satu lagi lap habuk, satu lagi..... bla..bla..bla..blaaaaaa.....

Mood : bagus gak tetamu dtg mengejut ni... kasi rajin sikit sama aku! hahaha padan muka aku!

4 comments:

  1. Hehehe .. blh bygkn itu situasi. sbb saya pun camtu. hehe ..

    ReplyDelete
  2. kakchik : huhuhu... kita serupa la hehehe

    ReplyDelete
  3. amimarz : hehehe.. golak yo... tggu mcik dtg mngejut umah cik awe plak ye ngeee... macik ni sibuk nah menjahit smpi tak tgk kiri kanan hahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails