klik klik ok!

Friday, February 25, 2011

18 Minggu Sudah

Ehsan dari pak google

Alhamdulillah hari ini genab sudah kandungan mrs sunnies 18 minggu! syukur Alhamdulillah.... kandungan ok, saiz kepala ok, jantung ok and tangan, kaki, punggung semuanya ok! tadi dalam kesamaran macam nampak baby tengah hisap jari je hehehe... cute sangat! Sayang... doc takleh nak print  pic dengan jelas sbb baby lasak :(

Tapikan baby tadi malu-malu... bila Doc nak check jantina, dia kepit plak.... alahai... nak supprisekan kita orang lah tu hihihi... Sebenarnya melalui pinggul baby sahaja doc dah boleh teka apa jantinanya. Cuma untuk lebih kepastian lagi kena tunggu bulan depan laaaaa.... 

Tak kisahlah, pada kami boy or girl, yang penting sihat, sempurna dan cukup sifatnya. Semoga dewasa kelak menjadi anak yang soleh, beriman, bertakwa, berguna pada bangsa, agama dan negara AMINNNN. Syukur Alhamdulillah juga keputusan darah aku ok. Takde jangkitan kuman, kurang darah or kencing manis. Uri juga ok, dah naik ke atas sikit. Walaupun semuanya dah ok, ini bukan alasan untuk aku lasak or tidak jaga makan!

Semoga Allah SWT permudahkan proses kandungan ku dan proses bersalin ku. Semoga semuanya berjalan dengan lancar dan selamat :)))





MoDe : Ummm.... nak pilih kaler pink or biru or hijau ye??? ten ten ten.....

5 comments:

  1. kalu malu2 tu biasanya gegirl la tu..hehehe

    ReplyDelete
  2. sanimas@hubby : aminnnn...

    amimarz : ummmm.... hehehe malu2 kucing gitu!

    ReplyDelete
  3. amin..

    mas,
    kalau ada info ttg nasi ambang kat kg baru tu...nanti kasi tau akak ye...akak tengah mengidam juga ni mas, walaupun x mgandung :)

    ReplyDelete
  4. kasihredha: aminnn thanx kak :) ok.. dont wori, tau je kt mana tmpt tu mas bg tau ye hehehe...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails