klik klik ok!

Sunday, February 20, 2011

Renovation Sekejab

Aku sekarang ini tengah mengemaskini rumah@blog.... Nak tukar wajah baru@lantai baru! Aku dah bosan dengan rumah lama sbb dah terlalu lama dengan dinding dot..dot..dot... 


Yang sebenarnya aku tak perasan pun en hubby dah pun tukar lantai rumah warna hitam. Asalnya memang aku yang mintak tetapi masalahnya sekarang nie macam tak sesuaiiii padan je dengan colum! Emmm... rasa macam pelik lak, dinding nampak besar tapi ruang menulis nampak kecik! Korang paham tak? kalau tak paham buat tak tahu jelah ye....


So.... untuk sementara waktu nie terpaksalah aku tutup pintu. Sori ye.... tuan umah nak buat renovation sekejab hehehe....

2 comments:

  1. knock3...renovation in progress??
    dah seleai blum?

    ReplyDelete
  2. kasihredha: eh ada tetamu lah... ala maap ler umah sy tak cantik lg hihihi...
    Belum siap lglah kak, banyak yg nak kena betulkan. Ruang chat sy dah delete n kena add semula sbb tertalu byk sgt link tak senonoh! Nuffnang lak sy terremove huwaaa... pastu hubby lak ntah pe yg disetting kepala tajuk lebih kecik dr badan hahahaha... feninglah itu macam!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails