klik klik ok!

Tuesday, November 1, 2011

Tulah gatal lagi !

Alahai... mcm mana nie? kan dh hilang semuanya!!!!

Bila org lain sibuk tukar dinding baru, awak pun nak ikut tukar gak tapi hummmm.... 

Yeye dah pilih nie... ok cantik dh tu, pastu apply dan... walla my dinding dh cantik! Tapi bila tgk2, ada yang mcm tak kena. 


Aik! mana perginya semua list blog kwn2? hilang?????????????? 

Aiyakkkkk..... macam mana boleh hilang plak? ok cpt2 tukar ke dinding yg asal semula. 

Alamak!! samalah... dh hilangggggggggg... huwaaaaaaaaaaaaaaa............ tolonggggggggg.............bukannya sikit byk tu!!!!!

Aduh ni semualah nie kena cari semula. Leceh betullah! Tulah gatal lagi! Tak ada kerja cari kerja! 

5 comments:

  1. degi temen gambar ree... kikiki

    ReplyDelete
  2. Kak cek lagila tak pandainya nak tukar layout bagai...anak yg tolong buatkan...he he he..:D

    ReplyDelete
  3. amimarz:
    lum siap lg... baru testing je buh gambor tu hehehe....



    Cik cek:
    sy pun bukan terro nah... tp kalo kucar kacirkan tu mmg pandai ler hihihihi....

    ReplyDelete
  4. cantik pic kat ats tuu..suka tgk..yana slalu jgk jd mcm tu..klu dh ilang mulalah gelabah.. sbb tu males nk tuko dinding baru hihii

    ReplyDelete
  5. Yana Shaiful
    Macih yana :)
    leceh kan? tapi nak gak tukar... yelah bosan gak asyik dinding yg sama je hihhihi....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails