klik klik ok!

Monday, October 4, 2010

Surrender!!!

Akhirnya aku surrender juga! klinik ohhh klinik = makan ubat! padan muka! degil lagi........ :((

Kekononnya dah cukup kuatlah antibody tu sampi tak nak gie klinik.....
Hah amik kau.... tak leh tahan lor ayik uhukkk uhukkk! sobbb sebbbb sob seb!!!! nak makan pun susah hingus dok meleleh je... tekak dok gatal je... 
Aku dah bertahan selama 3 hari untuk tidak pergi ke klinik. Sanggup tahan terlinga dari mendengar bebelan suami dan mama semata-mata tak nak pergi ke klinik! memang ketegak tahap KEPALA BATU aku ni!

Surrender!!!!
Itu pun aku surrender sebab jam 7.45 pagi tadi mama dah kol n guna kuasa vito tahap 3!
nasib sikit je ubatnya :)
yang wane pink tu ubat selsema~ ngantuk punya! yang macam gula-gula tu ubat hisap tuk tekak gatal dan bengkak. Mula-mula hisap tu manislah tapi lepas tu.... wekk tak sedap! yang dalam botol tu ubat batuk.... besh wooo makan 2 sudu kecik je tapi..... huhuhu boleh tahan gak rasanya~ ngantuk gila tahap gaban ni!










Now en hubby dok tersenyum je.... sukalah tu! menanglah tu! yelah..... bini ekau tu memang dogil tahap dewa punya hihihihihi.........
huhai....... tak suka tak suka! sabar jelah......... kepada aku selamat menelan ubat ye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails