klik klik ok!

Saturday, August 21, 2010

Berbuka di Seoul Garden

Semalam dengan beraninya aku cakap kat hubby "bang... sayang malas masaklah... kita buka kat luar jelah ye" hihihi..... hubby kate "ok dear" wah beshnya hubby kate ok! so hubby cadangkan buka puasa di seoul garden. Aku pun... nak nak nakkkkkkk... amboi kemain aku ye... nge nge nge....
Dengan hati yang gumbira petang itu kami berbuka di Seoul Garden IOI Mall....

Sementara menunggu waktu berbuka, aku sempat lagi tu jalan-jalan cuci mata.
Sedang membelek baju kanak-kanak... menarik gak baju kt situ. Belek kak.... jangan tak belek :)


sedang cuba tawar menawar.... aku berkenan sangat dengan baju tu tapi hage dia manyak mahal woooo..... sama hage dengan baju branded... kalau dah mahal macam tu baik aku beli yang ada jenama je..... huhuhu bukan berkira tapi biarlah berbaloi dengan harganya....

Bulan kemerdekaan.... semangat menyambut Hari Merdeka sudah mula di rasai.... bagus rakyat Malaysia ni....

hah.... nie ler tampat kami makan... sempit sedikit sebab kawasan dia kecik je.... sebenarnya kalau di ikutkan selesa lagi dekat OU tapi kat situ dah fully booked plak...... takpe lain kali kita gie situ pulak ye... wah ada lain kali tu.... kuikuikui


makanan-makan yang menarik lagi tertarik.... macam-macam adaaaaaa......

hah tu dia.... meja dah penuh dengan makanan....

wajib ambik.... tak sah kalau makan kat situ aku tak amik benda alah ni hihihi......

masih menunggu waktu berbuka... sempat pose lagi tu....

dan bila je sampi waktunya maka.......... amboi3x ke main macik ni.... bakar cik.. jangan x bakar

tak lengkap rasanya kalau sehari tak pekena nescafe....

tapi.... lagi tak lengkap kalau si baju biru tiada di sisi.....
hihihi kembanglah tu :)))

seronoknya makan kat situ.... dengan sekali bayar kita boleh makan berapa banyak kita nak makan... makanlah sampi konyang! Untuk lunch satu kepala 25++ dan dinner 35++

p/s : en. hubby terima kasih ye... nanti lain kali bawaklah lagi hihihihi......
Sepekara lagi... kat situ tidak di benarkan mengambil gambar terutama kat bahagian makanan.. tapi aku ni..... memang ketegak huhuhuhu.....

2 comments:

  1. salam..hamboi2..best ekk kak mas berbuka kat luaq....hhehe..best ke makanan kat situ..x pernah lah pulak nak menyinggah...makanan korea ye???

    ReplyDelete
  2. salam.... hihihi sekali sekala cuti rehat dari ke dapur... aah makan korea.. besh tau... berbaloi dengan hagenya... akak mmg tiap bulan mesti mkn kt seoul garden tp yg kt OU lah...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails